شیلنگ

در حالت ترمز خودرو، پمپ بازسازی هیدرولیک، انرژی جنبشی چرخ را از طریق شیلنگ هیدرولیک سمند ef8 احیاکننده به انرژی هیدرولیکی مفید تبدیل می کند و انرژی بازسازی شده در انباشتگر هیدروپنوماتیکی با فشار بالا ذخیره می شود.

راندمان انرژی وسیله نقلیه با استفاده از انرژی بازسازی شده ذخیره شده در انباشته برای تامین انرژی موتور کشش هیدرولیک در طول شتاب بعدی خودرو افزایش می یابد.

شیلنگ

مقالات زیادی روی سیستم‌های هیبرید هیدرولیک موازی متمرکز شده است، اما متون اختصاص داده شده به سیستم‌های هیبرید هیدرولیک سری محدود است و یک مرور کلی در پاراگراف‌های زیر ارائه می‌شود.

یک روش مدل‌سازی برای خودروهای هیبریدی در سال 1997 پیشنهاد شد و سپس یک مدل کامپیوتری SHHS توسعه یافت و تحقیقات فقط بر روی خودروی سواری شهری متمرکز شد.

این مطالعه نشان می دهد که قطار هیبریدی هیدرولیک یک مفهوم قابل اجرا است و مصرف سوخت علاوه بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به میزان قابل توجهی قابل انجام است.

فیلیپی و کیم پیشرانه هیبریدی هیدرولیک را برای وسایل نقلیه سنگین توسعه دادند که هر دو شبیه سازی و موتور را در تکنیک های حلقه ترکیب می کند تا مصرف سوخت و مزایای انتشار را به حداکثر برساند.

پیکربندی هیبریدی چرخه رانندگی مورد استفاده برای پیکربندی نتایج شبیه سازی مربوط به تغییرات توان خروجی را نشان می دهد.

مشاهده شد که سیستم توسعه یافته بهبود چشمگیری در توان خروجی نشان می دهد. نتیجه شبیه سازی با استفاده از این چرخه رانندگی برای سیستم پیشنهادی نشان داده شده است.

سیستم پیشنهادی توانایی بهتری برای ارائه قدرت در مرحله شتاب و در هنگام ترمز احیا کننده هیدرولیک نشان می دهد.

با توجه به یک استراتژی کنترل بهتر مدیریت انرژی، این سیستم یک استراتژی کنترل محور انباشته را برای مدیریت توان بر اساس وضعیت شارژ باتری و کنترل انرژی هیدرولیک تحویلی از باطری ترکیب می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *